Contactgegevens
Openingstijden
Maandag Gesloten
Dinsdag 09:00 - 18:00
Woensdag 09:00 - 18:00
Donderdag 09:00 - 18:00
Vrijdag 09:00 - 21:00
Zaterdag 09:00 - 16:00
Zondag Gesloten
Afwijkende openingstijden
Nieuwjaarsdag Gesloten
Goede Vrijdag Na 17:00u gesloten
Eerste en tweede Paasdag Gesloten
Koningsdag Gesloten
Bevrijdingsdag open
Hemelvaartsdag Gesloten
Eerste en tweede Pinksterdag Gesloten
Eerste en tweede Kerstdag Gesloten
Interieuradvies op maat?
Met een afspraak bent u ervan verzekert dat wij u uitgebreid kunnen helpen met een interieuradvies op maat.
Plan afspraak interieuradvies
Neem direct contact op

Neem alvast een kijkje in onze woonwinkel

Veelgestelde vragen
Bestellingen
Hoe kan ik bestellen?
  1. Kies de gewenste producten en klik op “In winkelwagen”. U gaat dan automatisch naar de winkelwagen. U kunt nu verder winkelen of verder gaan met bestellen. Als u in de webshop zit kunt u rechts bovenin via het symbool winkelwagen weer naar winkelwagen gaan. 
  2. In de winkelwagen komt u terug bij wat u gekozen hebt en kunt u nog wijzigingen aanbrengen.
  3. Daarna bevestigt u de inhoud van de winkelwagen door op “bestelling afronden” te klikken.
  4. Heeft u een account? Als u inlogt op uw account gaat het bestellen veel sneller. Heeft u nog geen account? Ook zonder account kunt u bestellen, dan hebben we nog wel even uw gegevens nodig. Dat is zo gedaan, een kwestie van invullen. We raden u aan een account te maken zodat u al uw bestellingen en retouren op één plek hebt, u sneller kunt betalen en overal uw winkelmand kan bekijken. 
  5. Kies één van onze betaalmethoden.
  6. In de laatste stap vindt u een overzicht van uw bestelling. Tenslotte kan op deze plek ook nog een waardebon ingevoerd worden. 
  7. Bevestig dat u ouder bent dan 18 jaar en accepteer de algemene voorwaarden.
  8. Door te klikken op ‘kopen’ accepteert u onze algemene voorwaarden en maakt u uw bestelling definitief.
Hoe vind ik een bepaald product?

U kunt een bepaald product vinden door onze zoek- en filterfunctie te gebruiken. De zoekfunctie vindt u rechts bovenin het menu en de filterfuncties vindt u links op de productoverzichtpagina’s.

Hoe kan ik een waardebon gebruiken?

Het veld om uw waardebon in te geven bevindt zich in het winkelmandje en in de laatste stap van het betaalproces. 


Belangrijke tips: regelmatig ontstaan problemen door typfouten. Let u op het verschil tussen grote en kleine letters, cijfers en letters en eventuele spaties of andere leestekens. Indien de code nog steeds niet werkt, vragen we u de voorwaarden van uw voucher goed door te lezen. Is het bijvoorbeeld alleen geldig vanaf een bepaald bedrag of op een specifiek product? Probeert u meerdere codes tegelijkertijd in te wisselen?


Het achteraf inwisselen van een kortingscode is niet mogelijk.

Hoe annuleer ik mijn bestelling?

Zolang de bestelling ons magazijn nog niet verlaten heeft kunnen we deze voor u wijzigen of annuleren. U moet wel snel zijn, want dat zijn de harde werkers van Eigenstijl Wonen in het magazijn ook. Neem daarom tijdig per e-mail of telefonisch contact op met onze klantenservice.


Is uw bestelling al onderweg? Dan kunt u de bestelling bij bezorging weigeren. Wilt u uw bestelling retourneren na ontvangst van uw bestelling? Dat kan binnen 14 dagen na aflevering. We restitueren u, zodra de retourzending ons bereikt heeft. Het annuleren of actief weigeren van een bestelling is kosteloos.

Hoe kan ik een bestelling retourneren?

In het geval dat u uw bestelling wilt retourneren geeft u dat dan alstublieft binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling per telefoon of e-mail aan ons door. Download hier ons retourformulier en volg de stappen op het formulier.

U kunt ook naar uw account gaan via https://eigenstijlwonen.nl/account/. Onder tabblad ‘Mijn bestellingen’ treft u een overzicht van uw bestellingen. Klik op het ordernummer welke u wilt annuleren. Rechts onderin de bestelling klikt u op ‘artikelen retourneren’. Wij vragen u om de reden van retournering in te vullen in het formulier. Indien u geen reden wenst op te geven kunt u volstaan door "Geen reden" in te vullen. Klik vervolgens op de knop ‘artikelen retourneren’.

U brengt het pakket naar het dichtstbijzijnde filiaal van de op het formulier aangegeven koerier. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening.

Verpakt u de waren alstublieft in de dozen waarin u de producten van ons geleverd heeft gekregen of een vergelijkbaar stevige verpakking, zodat de terugzending zonder schade kan geschieden.

U mag de retour te sturen artikelen ook afgeven in onze woonwinkel in Barneveld op de Wattstraat 2 in Barneveld.

Als u de te retouren artikelen al heeft betaald, dan zullen wij het bedrag binnen 14 dagen crediteren.

 

Waar kan ik mijn bestelhistorie terugzien?

Een overzicht van al uw bestellingen vindt u in uw account onder het tabblad ‘Mijn bestellingen’. Daar kunt u uw bestelhistorie en de rekening van iedere bestelling inzien. U kunt hier ook uw bestelling opnieuw plaatsen.

Is er bij het bestellen een minimum en maximum hoeveelheid?

Momenteel verzenden wij niet omdat we te druk zijn. In de winkel hanteren wij geen minimum hoeveelheid die besteld moet worden. Bij bepaalde aanbiedingen behouden wij ons het recht voor beperkingen in de bestelhoeveelheid te hanteren.

Hoe kan ik mijn bestelling als geschenk versturen?

Wanneer u een bestelling als geschenk wilt versturen, kunt u in de laatste stap van het bestelproces een opmerking invoeren: “De bestelling is een cadeau, geen factuur toevoegen”. In het veld bij ‘Opmerking’ kunt u opgeven wanneer u uw bestelling wilt laten afleveren bij de ontvanger.

Betaling
Welke betaalmethoden kan ik gebruiken?

Bij ons kunt u eenvoudig betalen met één van onderstaande opties:

iDeal
Doe je aan internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Bunq, Friesland Bank, ING, Knab, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank of de Triodos Bank? Dan heb je toegang tot iDEAL, de gemakkelijkste manier van betalen op internet. Met iDeal kunt u vertrouwt, veilig en gemakkelijk online betalen vanuit de vertrouwde internetbankieromgeving van uw eigen bank.

Maestro
Met de Maestro debitcard (van MasterCard), betaalt u online met de eigen bankpas.

Bankoverschrijving (vooruitbetalen)
Vooruitbetalen houdt in, dat u na het invoeren van uw bestelling zelf het openstaande orderbedrag op de bankrekening van Eigenstijlwonen.nl overmaakt. Vermeld bij het handmatig overmaken altijd het ordernummer uit uw orderbevestiging.

Vooruitbetalen is niet de snelste manier van betaling. Zo kan de overboektijd één tot drie dagen duren. Zodra wij de betaling ontvangen hebben versturen we de bestelling nog dezelfde dag.

Bancontact / Mister Cash
Voor onze klanten in België bieden wij de populaire betaalmethode Bancontact aan. U kunt via deze service direct online afrekenen via uw eigen vertrouwde bankomgeving. Eigenstijl Wonen rekent 1,7% transactiekosten voor deze betaaloptie.

Billink achteraf betalen
Betalen met Billink werkt heel eenvoudig. Uw bestellingen ontvangt u in huis en u betaalt achteraf. Geen gedoe met vooruit betalen of wachten op retourgeld. Namens Billink ontvangt u een factuur welke u binnen 14 dagen kunt betalen. Wel zo handig! Wanneer u van deze betaaloptie gebruik wilt maken dient u in de checkout eerst uw naam en adresgegevens in te vullen. Met deze gegevens kan de betaaloptie geactiveerd worden. Vanaf € 100 rekent Eigenstijl Wonen 2,5% transactiekosten door voor deze betaaloptie.

 

Waar vind ik de factuur van mijn bestelling?

De factuur is bij uw pakket inbegrepen, tenzij u de verzendoptie heeft gekozen: “De bestelling is een cadeau, geen factuur toevoegen”. We sturen u dan een pakbon zonder prijzen in plaats van de factuur.


In uw account hebt u onder ‘Mijn bestellingen’ altijd de mogelijkheid om de facturen in te zien.

Is een verandering in mijn factuuradres mogelijk?

In sommige gevallen kunnen wij het afleveradres nog voor u wijzigen. Neem even contact met ons op.


Buiten bestellingen om kunt u uw afleveradres wijzigen via tabblad ‘Afleveradres’ in uw account.

Is een verandering in mijn afleveradres mogelijk?

Het achteraf wijzigen van het afleveradres van een bestaande bestelling is alleen mogelijk als de goederen ons magazijn nog niet verlaten hebben. Houd hierbij het volgende in de gaten:


Bij betaaloptie ‘Achteraf betalen via Billink’ moeten we de wijziging van het afleveradres echter volledig uitsluiten vanwege de hieraan verbonden kredietbeoordeling.

Als u het afleveradres wilt wijzigen, annuleert u de bestelling bij ons en bestelt u daarna de goederen op het gewenste afleveradres.


Buiten bestellingen om kunt u uw afleveradres wijzigen via tabblad ‘Afleveradres’ in uw account.

Zijn mijn betalingen en andere transacties veilig?

Eigenstijlwonen.nl hecht veel waarde aan uw veiligheid. Als onderdeel van uw bestelling wordt u gevraagd om persoonlijke gegevens in te geven. Dit zijn gegevens die Eigenstijlwonen.nl nodig heeft om uw bestelling te kunnen voltooien. Alle persoonlijke gegevens worden vertrouwelijk behandeld door Eigenstijlwonen.nl en in overeenstemming met de relevante wettelijke bepalingen.

Zijn bedragen inclusief of exclusief btw?

Alle genoemde prijzen zijn inclusief btw. Tenzij anders vermeld.

Verzending en eventuele montage
Wat zijn de verzendkosten?

Update 7-12-2023: wegens drukte kunnen bestellingen momenteel enkel in onze woonwinkel afgehaald worden. Wij versturen momenteel niet via pakketdienst of brievenbuspost. Dure en breekbare artikelen (zoals grote meubels) kunnen verstuurd worden via ons speciale transport.

Brievenbuspakket NL: € 4,50
Standaard pakket NL: € 14,95
Standaard pakket BE: € 46,95

Lampenkappen: € 14,95
Vloerlampen: € 14,95
Vloer- of tafellamp + lampenkap of 2 lampenkappen: € 24,95

Dure en breekbare artikelen worden verstuurd via een speciaal transport
1 colli € 24,95 - € 31,50 (4 mtr/30 kg/max 2,5 mtr – 6 mtr/40 kg/max 3,5 meter) 
2 colli € 44,95 - € 55,00 (4 mtr/30 kg/max 2,5 mtr – 6 mtr/40 kg/max 3,5 meter)
3 colli € 60,95 - € 74,50 (4 mtr/30 kg/max 2,5 mtr – 6 mtr/40 kg/max 3,5 meter)

Pallet € 50,00

Hoe lang duurt het verzenden?

Wanneer producten op voorraad zijn kunt u deze in onze woonwinkel afhalen. Wilt u weten of een product op voorraad is? Neem dan gerust even contact met ons op.

Producten die verstuurd worden (breekbare en dure artikelen) via speciaal vervoer, daarbij belt de vervoerder met u om een dag en tijd van levering af te spreken. Daarbij kan de levertijd 1 tot 5 werkdagen duren.

Is verzending naar een ander land mogelijk?

Ja, neem contact met ons op om te informeren naar de specifieke verzendkosten.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

U krijgt bij uw verzendbevestiging een trackingcode. Met deze code kunt u op de hoogte blijven van de transportstatus van uw bestelling. Ook kunt u in uw account onder tabblad ‘Mijn bestellingen’ de status van uw opdracht volgen.

Hoe worden mijn producten voor de verzending verpakt?

Hoogwaardige producten verdienen een hoogwaardige verpakking. Eigenstijlwonen.nl hecht er veel waarde aan dat alle bestellingen veilig en onbeschadigd aankomen. Eigenstijlwonen.nl heeft veel verschillende kartonformaten op voorraad, die allemaal geschikt zijn voor het verzenden van uw producten.

Wat gebeurt er wanneer ik niet thuis ben?

Na de eerste poging laat de bezorger een briefje achter waarop aangegeven staat wanneer de bezorger opnieuw komt. Ook kunt u contact opnemen met de bezorger om een geschikt aflevermoment af te stemmen.

Wordt mijn pakket bij de buren afgeleverd?

Dat kan. Wanneer u niet thuis bent zal de bezorger het pakket verzoeken bij de buren achter te laten. Wanneer dit niet mogelijk is, volgt de volgende werkdag een nieuwe bezorgpoging. Wanneer het onwenselijk is dat uw pakket bij de buren bezorgd wordt, vermeld dit dan in het veld ‘Opmerkingen’ tijdens de laatste stap van het plaatsen van uw bestelling.

Wat doe ik wanneer mijn bestelling kapot/beschadigd wordt bezorgd?

Indien mogelijk, vragen we u een kapot pakket te weigeren bij bezorging. Het wordt dan kosteloos aan ons teruggestuurd en u ontvangt nieuwe producten. Heeft u het toch geaccepteerd? Neemt u dan zo snel mogelijk contact met ons op.

Gebruikersaccount
Hoe kan ik een gebruikersaccount aanmaken?

Ga naar uw account door naast het winkelwagentje, rechts bovenin de website, op ‘Account aanmaken’ te klikken. 


Voer bij het veld "Wachtwoord" een wachtwoord in. Voor een veilig wachtwoord raden we een lengte van minstens 6 tekens aan, alsmede het gebruik van speciale tekens, cijfers en hoofdletters en kleine letters. Onthoud uw wachtwoord en uw opgegeven e-mailadres, want u hebt deze informatie nodig voor toekomstige logins.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten - wat nu?

Bij het inloggen vindt u onder het invulveld voor het wachtwoord de link ‘Wachtwoord vergeten’. Vul hier uw e-mailadres in waarmee u zich bij ons hebt aangemeld. Wij sturen u dan een e-mail met een link waarmee u uw nieuwe wachtwoord kunt herstellen.

Hoe kan ik mijn gebruikersgegevens verwijderen?

Als u uw gebruikersaccount niet langer nodig hebt, kunt u uw account op elk moment deactiveren. Wij nemen graag de deactivering van uw klantenaccount voor u over. Stuur ons een mail of bel ons met dit verzoek.

Hoe kan ik mijn gebruikersgegevens wijzigen?

In uw account kunt u uw naam, e-mailadres en wachtwoord wijzigen via ‘Accountinformatie’. U kunt de afleverings- en factuuradressen bekijken en wijzigen onder tabblad ‘Factuuradres’ en ‘Afleveradres.

Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?

In uw account onder tabblad ‘Accountgegevens’ kunt u uw wachtwoord wijzigen. U kunt uw wachtwoord wijzigen door eerst uw huidige wachtwoord in te geven en dan uw nieuwe wachtwoord, dit nieuwe wachtwoord dient u vervolgens nog een keer te bevestigen.

Herroepingsrecht en retourneren
De geleverde producten hebben gebreken, wat nu?

Alle producten die u in onze shop vindt, zijn door onze experts zorgvuldig geselecteerd en op kwaliteit gecontroleerd. Wij bieden uitsluitend producten aan van leveranciers met goede reputatie. Als een product u desondanks niet bevalt, mag u deze binnen 14 dagen na ontvangst terugsturen. 

  • Eigenstijl Wonen vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door Eigenstijl Wonen in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Eigenstijl Wonen betaalt u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd. Tenzij Eigenstijl Wonen aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt.
  • Als de klant heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, hoeft Eigenstijl Wonen de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen.

Wanneer uw product gebreken heeft en deze onder de wettelijke garantie vallen, is er de garantieverplichting. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Wilt u gebruikmaken van uw garantie, neem dan contact op met onze klantenservice. Eigenstijl Wonen is verantwoordelijk voor het leveren van kwalitatief goede producten.

Hoe doe ik beroep op mijn herroepingsrecht?

U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Na uw herroepingsmededeling heeft u nog 14 dagen de tijd om de producten naar ons terug te sturen. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via schriftelijk, per post, fax of e-mail op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. U kunt ook gebruik maken van het modelformulier voor herroeping, maar u bent hiertoe niet verplicht.


U kunt ook naar uw account gaan via https://eigenstijlwonen.nl/account/. Onder tabblad ‘Mijn bestellingen’ treft u een overzicht van uw bestellingen. Klik op het ordernummer welke u wilt annuleren. Rechts onderin de bestelling klikt u op ‘artikelen retourneren’. Wij vragen u om de reden van retournering in te vullen in het formulier. Indien u geen reden wenst op te geven kunt u volstaan door "Geen reden" in te vullen. Klik vervolgens op de knop ‘artikelen retourneren’.


De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening. De kosten voor het retourneren van meubels die niet met een reguliere vervoerder teruggestuurd kunnen worden, bedragen ongeveer € 100,-. Het retourneren van meubels word door onze ophaalservice behandeld.  Deze kosten zijn ook voor u eigen rekening. 


Bij de consument worden kosten in rekening gebracht indien deze het product beschadigd heeft.


Via deze link kunt u het model formulier voor herroepingsrecht nalezen: https://www.thuiswinkel.org/data/uploads/reglementen/Modelformulier_voor_herroeping.docx

 

Retouradres:

Eigenstijl Wonen
Wattstraat 2
3771 AG Barneveld

Privacy
Hoe worden mijn klantgegevens veilig behandeld?

We doen er alles aan om uw privégegevens ook echt privé te houden. We vragen wel gegevens van u, zodat wij u zo goed mogelijk kunnen helpen. Welke gegevens we vragen en waarvoor we ze gebruiken leest u hieronder. Ook ziet u wat uw rechten zijn, wie toegang heeft tot uw gegevens en hoe lang u uw gegevens kunt bewaren.

Waar kan ik het privacybeleid vinden?

Ons privacybeleid vindt u hier.

Waar kan ik de Algemene Voorwaarden vinden?

Onze algemene voorwaarden vindt u hier.

Wat betekent het Thuiswinkel Waarborg?

Om dit keurmerk te krijgen moet een webshop een certificatieprocedure doorlopen. Het keurmerk staat voor veilig en betrouwbaar online kopen. De webshop is onafhankelijk gekeurd door Thuiswinkel Waarborg en voldoet aan de nieuwste Europese wetgeving. 


Uw betalingen zijn veilig, er is voor u een onafhankelijk geschillencommissie, u heeft 14 dagen bedenktijd en kunt de producten achteraf betalen. Klantbeoordelingen zijn online inzichtelijk voor transparantie.

Klachten en geschillen

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt contact opnemen met onze klantenservice. U kunt ons bereiken per telefoon: 0342-414021. Maandag van 13:00 tot 18:00, dinsdag tot en met donderdag van 9:00 tot 18:00, vrijdag van 9:00 tot 21:00 en zaterdag van 9:00 tot 16:00. Of u kunt mailen naar: [email protected].

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 2 werkdagen na ontvangst inhoudelijk beantwoorden.

Indien u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Zij zullen dan bemiddelen https://www.keurmerk.info/nl/consumenten/klacht/.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op (http://ec.europa.eu/odr .) Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.